domingo, 20 de octubre de 2013

NOVES SALUTACIONS

Avui he perdut els icones del meu blog. 
No sé com ha pogut ser. Dec haver tocat alguna tecla eguivocada. l'única cosa que se m'acut és de tornar a començar ja que he perdut tots els misatges anteriors. 
Miraré de retrobar algunes les  imatges que hi havia posat, però ja sense els mateixos comentaris.

El primer missatge consistia a presentar-vos la figura homenatge als màrtirs claretians, que acabo de modelar. Recordeu que entre els nous  beats de Tarragona n'hi set de catalans.
Molts de vosaltres ja sabeu que actualment tinc el hobby de remenar argila i fer-la parlar: que ella digui allò que de paraula no sabria explicar.



2 comentarios:

  1. Josep, no sé si ho he fet be, no conec el blog però aquí estic per compartir....

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ho has fet bé, Rafela. I quina alegria de poder connectar amb tu! Si em comentes quelcom podrem continuar dialogant. Josep

      Eliminar