martes, 23 de febrero de 2016


Benvolgut/da: Tot just el mes passat celebràvem l'Epifania del Senyor i ja som en plena Quaresma.Amb motiu del Nadal us vaig parlar del pessebre en el Cor de Maria i us en vaig quedar a deure  una presentació més acabada. Les quatre escenes van apareixent un darrere l'altre en el cor de  la Mare orant. No hi ha cap mena de moviment: les escenes se succeeixen per un efecte de llums i de miralls. Les figures les vaig fer per a aquesta ocasió.


 Demà ho traslladem a la presó dels  Lladoners per a una fira d'entitats on els voluntaris de la pastoral de presons ens presentem. Durant l'any ho tenim a la vista al meu taller de Sallent. I s.D.v. en el Nadal vinent serà a un altre lloc de claretians de Catalunya. Ja ho farem saber.

El dia de la Presentació del senyor, Maria sentí com l'ancià Simeó li deia:
"Una espasa et travessarà l'anima"

Ara que estem en plena Quaresma ens anem preparant per a les grans celebracions del Misteri Pasqual. Maria en el seu dolor, en la seva solitud i en la seva esperança del Dissabte Sant, ens portarà de la mà vers l'alegria immensa de la Resurrecció.
Mentre tant ella ens invita a percebre el seu món interior, a pregar assíduament.

He volgut expressar la invitació quaresmal a la pregària, en aquesta figura que em va demanar de fer un grup cristià de ioga: en posició de lotus, porta un llum a la falda, entre les mans, com una ofrena.

Què us suggereix?

No hay comentarios:

Publicar un comentario